En ik ben er! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Ines Dumalin - WaarBenJij.nu En ik ben er! - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Ines Dumalin - WaarBenJij.nu

En ik ben er!

Door: Ines Dumalin

Blijf op de hoogte en volg Ines

08 November 2014 | Ecuador, Quito

Ik ben geradbraakt, maar ik ben er!
Deze nacht maar 1u30 kunnen slapen, doordat er ook zoveel mensen op de luchthaven bleven en veel lawaai begonnen te maken rond 2u. En dan te weten dat je vlucht maar om 7u55 is! Dus heb ik nog wat rondgelopen, met kindjes gespeeld. Dat was heel raar: ik zat daar gewoon op dat bankje en er kwam heel de tijd een kindje al waggelend naar mij toegestapt :) Ne schattig klein ventje van 1jaar en zijn broer van 3,5j kwam er dan ook maar bij. Mama en papa waren gelijk blij dat ze er efkes van verlost waren :)
Dan de vlucht naar Madrid: een klein vliegtuig, ik zit naast het raam, wat komt er naast mij zitten? Een reus van een vint! Kzat gewoon geplet en kreeg heel de tijd zijn krant tegen mijn hoofd :)
Na ongeveer 2u ben ik in Madrid, klaar om te vertrekken naar Quito. En eerlijk gezegd in Madrid hadden ze een betere structuur om op het vliegtuig te stappen dan in Brussel, want in Brussel was het compleet chaos en zat die ene stewardess constant te roepen in 't spaans! Maar wij (de oudjes die naast mij stonden en ik) lieten het niet aan ons hart komen. Onze stoel lag toch al vast, dus wij wachten gewoon tot de laatste ;)
De rit naar Quito duurde enorm lang! Mijn stoel was dan nog es kapot waardoor ik naar de films moest kijken zonder geluid. Maar het eten was wel goed!
Toegekomen in Quito, zoek je bagage! Sta ik daar alweer een halfuur te zoeken en te wachten aan die band: mijn zak zie ik niet. Tot ik opeens in een hoekje van de zaal merk, dat er enkele slimmeriken daar ook bagage hebben gedropt!! Soit, was nu niet zo erg voor mij, maar mijn vervoer stond wel al te wachten. En in vergelijking met vorig jaar, had ik een crème van een vint! Alleen jammer dat ie ook geen Engels verstond, wat wel leidde tot soms rare conversaties int spaans :D
Nu ben ik in de hostel bij de school en zal ik nog een beetje proberen te slapen! Alhoewel, het is nu 23u10 hier en tis vrijdagavond, massas veel volk buiten. Tga een kort nachtje worden denk ik :p
Slaapwel iedereen! xx

  • 08 November 2014 - 19:22

    Uyttenhove Chantal:

    Hey Ines t zal allemaal wel meevallen. Maandag mag ik ook naar Zaventem Geert gaan ophalen. Hij is door al zin ritten geraakt. Super. Heel veel groetjes Chantal

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ines

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 167
Totaal aantal bezoekers 3607

Voorgaande reizen:

07 November 2014 - 08 Januari 2015

República del Ecuador y Islas Galápagos

21 December 2013 - 28 December 2013

Ecuador

06 Juli 2012 - 13 Juli 2012

Türkiye

Landen bezocht: